16. juni 2014

Viby – holdtræning m/aktivitetskalender

Se aktivitetskalenderen nederst på siden.

Træningen

Hos Træning for Qvinder laver vi effektiv cirkeltræning med smil på læben og sved på panden. ALLE kvinder kan være med, bare de er fyldt 15 år og er min. 148 cm høje. Uanset om din kondition og vægt er super god og bare skal vedligeholdes eller du trænger til store ændringer, så kan du altid være med. Du og dit udgangspunkt bestemmer, og vi hjælper dig!

Du skifter mellem styrketræningsmaskiner og stepplader hver halve minut, så du ikke syrer til. Der er ikke noget, du skal indstille på maskinerne, der er lavet specielt til kvinder, så du får ingen spildtid og kan derfor holde høj puls gennem hele træningen. Der står en kompetent instruktør i midten og sikrer, at du arbejder korrekt og effektivt i maskinerne. Når du står på steppladen, laver du øvelser under vejledning af instruktøren, som sørger for, at du kommer hele kroppen rundt og får trænet både balance, styrke og kondition.

Vores hold

Når vi har hold i cirklen, er du et minut på en maskine og et minut på gulvet, hvor du følger instruktøren, hvis du har lyst til at deltage i holdet. Du kan komme og gå, som det passer dig – eller tage hele timen. Du bestemmer.

I Viby tilbyder vi:

Powertræning: Alle kan være med til denne cirkeltræning. Her kommer du hele kroppen igennem – og du bestemmer selv, om det skal være med eller uden vægte, men du bliver heppet på og udfordret til at give endnu mere gas, end du plejer.

Qumba: Kom og brug kroppen på en anderledes måde, mens du danser til musik, der gør dig glad! Din uddannede zumba-instruktør sørger for, at timen er bygget op, så alle kan være med. Uanset om du har prøvet zumba, latindance eller lignende før eller ej, så lover vi dig sved på panden.

Store bolde: Vi finder de store bolde frem – vi har flere størrelser, så der også er en, der passer dig. Instruktøren hjælper dig igennem øvelser på og med bolden, så du får udfordret din balance, samtidig med at du får brugt især mave- og rygmusklerne, men også mange andre muskelgrupper.

Mave, baller, lår: Du bliver skubbet lidt længere, end du troede, du kunne. Her er ekstra fokus på netop mavemuskler, baller og lår, så du får tonet kroppen.

Crossfit: Gennem intens træning med fokus på konditions- og styrketræning bliver du stærkere, hurtigere, mere eksplosiv og udholdende. Træningen er bygget op med øvelser fra vægtløftning, gymnastik og andre sportsgrene. En træning med fuld knald på, høj musik og du VIL blive presset.

Råstyrke: Styrketræning også mellem maskinerne. Vi bruger kettlebells, håndvægte og kroppens egen vægt til at styrke alle musklerne. Simple men effektive øvelser for dig, der gerne vil være stærkere.

BodyBar: Med en stang på 4-5 kilo får vi ekstra fokus på korsettet, arme, baller og lår. På BlødBodyBar kører vi stadig med 30 sekunders interval og med garanti mod at skulle ned på gulvet.